fbpx


NASI BLAGAK AYAM BEREMPAH


NASI BLAGAK AYAM BEREMPAH
JAGUNG RINDU FLOAT


BLAGAK'S GRILL CHICKEN
JAGUNG RINDU FLOAT


BLAGAK'S GRILL CHICKEN HOTPOT


SAMBAL TOK BLAGAK


JAGUNG RINDU FLOAT

ORDER NOW !!
CLICK BUTTON BELOW !!

Apa kata mereka ??

“Saya suka kan ketenangan
dan bila saya lepak makan
di kedai ini, saya dapat
benda tu. Parking pun senang
dapat, FREE je! Even saya ajak
kawan-kawan saya datang sini
pun, mereka cakap yang sama.
Suasana yang tenang &
sesuai kalau nak lepak
dengan family atau kawan-kawan.”


Kodah – Pelari

“Saya ni kalau pergi kedai makan,
selalunya saya cari yang ada
Wi-Fi jelah. Sambil-sambil makan
boleh layan movie. Makanan pun
kena dengan selera tekak saya.
Kadang-kadang bila terlampau
fokus layan movie, tak sedar
makanan pun dah habis.
Benda sedap kan.
Laju la makan.”

Apan – Pengembara

“Saya ni cerewet sikit
Selalu saya survey dulu harga,
saiz hidangan dan rasa.
Haritu officemate saya ada ajak
ke Cucu Blagak’s House.
Tengok portion ayam yang
sangat besar untuk seorang makan.
The moment masuk je mulut,
memang tidak dinafikan rasanya
memang ‘ngam’. Saya bagi ranking
5 bintang untuk keseluruhan.”

Fara – Juru Solek

×
×

Cart